Træningsforløb til La Marmot 750kr. pr. mdr.

(mulighed for 1 måneds opsigelse, anbefalet start fra januar 2020) 

 

Rigtig mange danskere kører La Marmotte. Mange stiller op med en ambition om at komme i mål på en bestemt tid, derfor skal træningen sidde lige i skabet.

Få et personligt træningsprogram og få vejledning ift. træning, kost, styrketræning, udstyr og løbsstrategi.

 

Du skal regne med et træningsforløb på mindst 6 måneder, hvis du virkelig skal rykke dig, og gerne længere. Det gælder især hvis formen er langt fra det ønskede niveau, eller hvis der samtidig skal ske et vægttab. Desuden tager det tid at udvikle udholdenhed og styrke, så det virkelig batter. Dvs. at noget af træningen skal foregå i vinterhalvåret.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Træningsforløbet

  • Personligt og struktureret træningsforløb

  • Ugentlig opfølgning ved træningscoach (desuden 12-14 timers svartid på kontakt)

  • Løbende analyse af træningsdata

  • Brug af TRAININGPEAKS.com (basic) (Online og App adgang)  

  • Raceplan

  • Vejledning i effektive interval programmer

  • Styrketræningsprogram

  • Desuden 25% rabat på bikefit og tests samt 10% rabat på fysioterapi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Samtale: Træningsvejledning starter med en samtale, hvor målsætninger, erfaringer og forventninger til et træningsforløb bliver gennemgået. Der vil være en gennemgang af træningsteorien, som tilpasses rytterens målsætning - som La Marmotte. Et personligt tilpasset træningsprogram bliver uploaded til rytteren på træningssitet TRANNINGPEAKS.com 

Træningsprogram: Fokus ligger på et motiverende og vekslende træningsprogram med udgangspunkt i personlige træningszoner. Træningsprogrammet planlægges så formtop vil fremkomme på løbsdagen d. 5 juli, og vil bestå af en cyklus på 26 uger. Træningsteorien bag træningsprogrammer er baseret på den nyeste forskningsbaserede viden kombineret med min erfaring som tidligere elite-rytter.

 

Tilbagemelding på træning: Undervejs i forløbet vil du ugentligt blive kontaktet og få mulighed for at kontakte mig angående træningsprogrammet. Træningsprogrammet kan løbene tilpasses efter eventuelle udfordringer ved at omsætte teori til praksis, og da træningen skal fungere for dig, skal den løbene evalueres.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Andet:

- Brug af watt-måler foretrækkes til monitorering af træningsdata, men brug af pulsmåler kan også bruges.

- Et vejledningsforløb på minimum 12 uger anbefales.

- Intet minimumskrav til træningserfaring for at påbegynde træningsforløb - men minimum tre ugentligt træningsdage anbefales.

Begynder: 3 træningsdage pr. uge (3-5timer pr. uge)

Rutineret: 4 træningsdage pr. uge (4-6 timer pr. uge)

Sub-elite: 5 træningsdage pr. uge (5-9 timer pr. uge)

Elite: 5-7 træningsdage pr. uge (9-20 timer pr. uge)

 

 

Århusvej 51, 8660 Skanderborg
Info@bikeoptimize.dk
+45 4037 5842
Book en tid

KONTAKT

  • Facebook
  • Instagram